Kızım 22.5 aylık gece beslenmeyi 1 e indirdim ama gel gör ki 1 gaftadır ağlyarak uyanıp uykuya dalmıyor dönüyo resmen yatakta saat başı değil 11den beri 10dk da bir uyanıyoruz ve asla derin uyku yok bktım dişte değil yıprandım resmen bu uyku memeyi bıraksada düzelmez qynı durumda olan varmı