Ben şoklardayım sevgili anneler. Arkadaşımla aynı zamanlarda Doğum yaptık bebeklerimiz 5 ay 10 günlük aramızda 3 5 gün var. Bu gün bana bebeğine balık et ilik yedirdiğini söyledi ben şok oldum. Doktoru da yedirebilirsin demiş. 🤯 yoğurt için daha çok erken demiş. Ben mi yanlış biliyorum sevgili anneler? Biz sebze ile başladık meyve püreleri sebze püreleri sebze çorbaları veriyorum bazen yanına yoğurt 🤷🏻♀️ Benim bildiğim 8. Aydan önce et balık verilmez. Siz ne düşünüyorsunuz ?