Merhabalar, kizim 9 aylik. Kiş ayına girdigimizden beri geceleri uyurken aşırı derece de terlemeye basladi. Oda sıcaklığı 19- 22 arasi sabaha karşı 18 e kadar düştüğü oluyor. Tulum giydirdim terledi. Tulumun icine giydirdigimi incelttim terledi. Gecen en son corapsiz esortman ustune de salas uzun kollu ince bir uzun kollu giydirdim gene terledi. Kafasini koydugu yer hep sirilsiklam. Surekli yani kalinda giydirsem ince de gogusu ve sirti buz gibi biraz once artik usuyo diyip arkadan sarildim ama gene buz gibi ve terliyor. Goguse ve sirta bakma dışında üşüyüp uşumedigini nasil anlayacağım? Baska bir yontem var mi?