Arkadaslar merhaba
15 gunluk bebegim var, pampers pure bez kullaniyoruz, bugun aksamustu sirti islanmisti cis olmus hep degistirdim daha sıkı yaptim bezi , simdi yine sizdirma yapmis sirti islak , neyi yanlis yapiyorum bilmiyorum, tavsiyeniz var mi?
ilk kez bugun olmaya basladi .
Bebegim pisikte ayni zamanda onunla ugrasiyorum bir de boyle sizdirma olmasa..
bu arada bebegim 3200 gr civari ve 1 beden kullaniyorum…