Szndmn 37 derece bir ateş değil ki 37 nin üstü ateş sayılır ayrıca bebekler zaman zaman yeşil kaka yapar fışkırır gibi kusar da benim bebeğim hızlı içtiği zaman öyle yapıyor du artık 6 aylık oldu azaldı tabi ama yani bende bunları yaşadım ama endişelendim tabi ki her ay düzenli kontrole gittimde uzun uzun anlatıyor doktorumuz için rahat etmiyor gene de hasta olduğunu düşünüyorsan tabi ki götür canım ihmal etme ama endişelenme de geçmiş olsun ☺️