Arkadaşlar merhabalar 2 aylık bebeğim var ve 1 haftadır gece 12 den sonra gaz sancısı başlıyor 😭 sabah 5 e kadar uyumuyor. Ama gün içinde çok sakin uykusu güzel düzenli ama gece 12 dedimmiii başlıyor gazı. Sizlerde yaşadınız mı böyle birşey önerileriniz nelerdir 😭 yedikerimide dikkat ediyorum bu arada 🤗