uykucuguzel Merhaba bebeğim 1aylik Doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz. Fakat belinde ve bacaklarda coook fazla iz bırakıyor. Bu durumu yaşayan var mi ? Başka hangi beze geçtiniz?
Zuhal1414 uykucuguzel evet benimde aynı acaba dar mı geliyor diyorum bende 1 büyüğüne geçicem 2 numaraya artık
Livaninannesi uykucuguzel bu hafta aynı sorunu yaşamaya başladım bacak kısmı iz yaptı hep molfixe geçtim 4 numara
Ggure Büyük numaraya geçmeme rağmen iz yaptı. Doğduğunda 2 numarayla başladım sonra direk 4 e geçtim o bile iz yaptı çok sıkı lastikleri. Prima öneriririm mis gibi yumuşacık
Alaz13 Ggure ben primse kullanıyorum benim oğluma da iz yapıyor ki prematüre bebek daha 22 günlük 1 beden kullandığım halde iz yapıyor büyük geliyor bez normalde belki kıyafet giydiriyoruz ya ondan kaynaklı da sıkı olup iz yapıyor olabilir
Toprak2509 Ya bu iz olayı benmde canımı sıkmaya başladı. Biraz bol bırakıyorum bu sefer sızdırıyor geceleri. Aslında memnunum prima pişik yaptı bu yapmıyor. Ne yapacağım bilmiyorum 2 boy büyük mü alsam.
Bhrkerem uykucuguzel bende aynı sorunu yaşadım bi numara büyüğüde aynı lastikleri çok sıkı arkadaşım BİM’in bezini önerdi bi denim dedim gerçekten güzel bi bez biraz ön yargılı davrandım ilk ama gayet iyi
edsn1 uykucuguzel izi geçtik ebnim bebeğiöin bacaklarının boğum yerlerinde sleepy yüzünden su topladı ,patladı 😢göbeğini de tahriş etti kesinlikle tekrar almam ,Molfix candır👍
uykutulumu35 uykucuguzel aynısını bizde yaşadık 3 aylık bebeğim 5 numara aldım yine dar geliyor en olarak bence çok dar poposu ve kalçaları dışarıda kalıyor bizde. Evy baby kullandım tek kelime ile harikaaa 👌
ZeynepTlc uykucuguzel malesef bizdede aynıydı hep bi numara büyük aldım yine aynı baktım prima premium care aldım bütün sorunlar çözüldü sleepy n öyle bi sorunu bar cok kisiden duydum bunu
elfozyil uykucuguzel maalesef lastik izi geçmiyor hep var canım büyük numara bile Alsan ben iç lastiklerini kopartıp bağlıyorum yine yapıyor bezden çok memnunum fakat bu lastik izi artık can sıkmaya başladı 🤦🏻♀️ Molfix deneyeceğim bitirince