İyi akşamlar. Türkiyede bulunuyormu bilmiyorum bebeğim 1,5 aylık ve gaz problemimiz var . Eve gelen ebe Viburcol fitil önerdi çok ağladığı zaman susturamadığımda bir tane veriyorum ve yarım saatte etkisini gösteriyor bebeğim rahatlayıp hemen uyuyor. Türkiyede kullanan memnun kalan var mı ?