Ay20 bi kaç gün kalmış 4 aylık olmalarına benimkiler de biraz erken başlamıştı 10 gün kadar sürmüştü huysuzlukları. Sakin olun her gün biraz daha büyüyolar. Bazen çok zor bazen çok güzel günleriniz olacak elbet. Ama kendinizi telkin edin söylenmemeye çalışın negatif bakmamaya çalışın. Öyle ya da böyle o bebekler sizin ve teksiniz öncelikle bunu kabullenin. Ve isteseniz de bir gün öncesine bile gidemiyosunuz öyle hızlı büyüyolar ki zor da olsa her gün geçip gidiyo.. 16 aylık oldular ve 6 7 aylık hallerini çoook özlüyorum