Kızım 7 ay 2 günlük uyurken dönmeye başladı. Sağa dönüyor, sola dönüyor,bazen ters kapanıp yatıyor. Böyle yatarken burnunu kurtaramayacak da nefessiz kalacak diye korkuyorum. Yeni başladı bu döne döne yatma adeti de. Sizinkiler de öyle mi , nefessiz kalmaz heralde kurtarır dimi kendini? Cok uykum geldi ama kontrol etmekten uyuyamıyorum. 😣