1.5 aylık çocuğum şuan bayadır veriyorum 2-3 çay kaşığı kadar. rezene anason kimyon üçünden de verdiğim oluyor. gazı için veriyorum birazda olsa rahatlatıyor. Doğal olanı almanızı öneririm marka çaylara pek güvenemiyorum fikrimce. Toz olarak değilde tohum olarak alırsanız içine başka şeylerin karışmadığından da emin olabilirsiniz 🌼