Arkadaşlar oğlum 14 aylık. Üstte 8 dişimiz var altta 6 tane var. Şimdi de alttan azı dişleri geliyor biri patladı biri patlamak üzere.
şuan o kadar zor geçiyor ki çok sabırlı bir insanımdır ama gerçekten benim bile sabrım kalmıyor. Göğüslerimin ikisinin de ucu yara oldu sızlıyor gerçekten çok acıyor, her emmesinden sonra ztn diş izleri çıkıyor resmen çiğner gibi emiyor 🤦🏼♀️ Gece ağzında meme ile uyumak istiyor bu bütün diş dönemi yaşadığım bir sorum ama bu dönem iyice zor oldu ağzından çıktığı an kriz geçiriyor sakinleştiremiyorum. Gün içinde de bı şekilde sürekli kendini yerden yere atıyor kafasını vuruyor inanılmaz huysuz sinirli bir cocuk oldu. Uykusu hiç kalmadı ztn sabah uyandığından beri hiç uyumadı hala da uyumuyor. Uykusunda bile sürekli ağlama halinde üstüne örtü örtüyorum ağlıyor yatağında yatmıyor yanımızda yatıyor ve bize değdiği an bile uyurken ağlamaya başlıyor. Bir haftadır boyun ağrısı cekiyorum uyuyamıyorum. Eşim bile en iyisi memeden kes artık diyor. Sürekli ztn meme diye dolanıyor.
gerçekten 14 ay sonunda yorulduğumu hissettim ztn 1 sn yerinde durmuyor cok hareketli ve bu kadar hareketine ztn yorgun düşüp uyuması gerekirken uyumuyor.
Lafı uzattım kusura bakmayın. Dişini rahatlatacak ne yapabilirim 🤗