KahramanAnne Kızlar 4. Ay aşısı olduk. Ateşi düşmüyor duş aldırabiliyormuyuz? Diğer aşılarında aldırmayın demişlerdi ama bunda demediler
asyasare KahramanAnne bir tek 2. aydaki verem asisi yuzunden dus aldirma demislerdi 3 gun. suan dus aldirabilirsin canim sorun yok ilik suyla yika bebisi rahatlar atesi de duser 🙏
Melindaninannesi KahramanAnne 2. Ay aşısı hariç sorun olmuyor banyo diye biliyorum Ama yine de sorun olmasın derseniz koltuk altına, alnina nemli bez koyabilirsiniz. Calpol varsa 1 çay kaşığı da calpol verebilirsiniz
Medniz KahramanAnne evet bizde 4 ay11 günlük yeni olduk ama bizim doktorumuz tedbir amaçlı da demiş olabilir okuyorum yorumları da
KahramanAnne Medniz vallahi ne yaptıysam ateşi düşmedi 38 oldu mecbur banyo yaptırdım inşallah birşey olmaz
Medniz KahramanAnne olmaz ya kalbini temiz tut calpol ver sirkeli su sür kasıklarına koltuk altına ellerine ıslak mendil ver ben öle yapıp düşürmüştüm 3 4 saat arayla calpol verebilirsin 2 asıda ama 38 olursa tekrar götürmelisin doktora
Medniz KahramanAnne AA şaşırdım doktorunuza söyleyin bunu tek bunun için degil diş döneminde de cok faydası var bizde diş dönemindeyiz ben huysuzlandıgında veriyorum cok iyi oluyor o yüzden doktorunuzla bunu görüşün derim
Nisam3553 KahramanAnne Bize hemsiremiz duş aldırma ama oldu ki ateşi çıktı mecbur aldiricaksin korkma demişti