Deryadtkn nasıl uyutmaya devam ediyorsunuz?
Benim bebeğim de öyleydi o aylarda şimdi 8 aylık gündüz uykularında sallayarak uyutuyorum bazen hiç indiremiyorum ayağımdan uyancak diye bazen indirip pışpışlamaya devam ediyorum ki iyice dalsın 🤷🏻♀️ ve uyuduktan sonra yüzüstü çevirebilirsem daha güzel uyuyo 👍🏼
1 saatten önce uyanırsa tekrar sallıyorum tekrar uyutmaya uğraşıyorum.. Ama en fazla 20 dkk uğraşabiliyorum ki 30 dkkayı aşmamak gerekiyormuş. Eğer uyumuyosa güne devam edin diyor uzmanlar..
Bi de uyuttuğunuz ortam çok önemli. Nerde uyutuyosanız orda devam edin..
Ben önceden salonda uyutmaya uğraşıyodum uyumuyodu şimdi yatak odasına geçiyoruz orda daha rahat uyuyo gibi..
Bi de ben ninni söyleyince aldırmıyor uygulama var ordan açıyorum onda durulup gözleri kapatıyo 😅