Henüz 35 günlüğüz doğduğu andan itibaren bebeğimin yüzünde geçmek bilmeyen kırmızılık sivilce tarzı döküntüler var, ilk kontrolemizde besin alerjisi tanısı konuldu ve diyete başladım . Ama kızarıklıkları göçmek bilmedi günden güne şiddetlendi 1 aylık kontrolümüzde doktorumuz yüzündeki döküntüler için isilik olduğunu söyledi , mustela , bepanthol kullanıyorum bir bakıyorum geçer gibi bir bakıyorum şiddetlenmiş neden böyle oluyor anlamıyorum tecrübeli anneler yazar mısınız isilik mi alerji mi egzama mı nasıl ayırt edeceğim bu kadar uğraşmama rağmen neden geçmek bilmiyor 🙄😞😒 göğüs ve karın kısmına da sıçramış durumda 😒