Geçmiş olsun 7 aylık bebegim geçen perşembe ateşlendi 39 a kadar yükseldi koluma kafasını koydum kolum alev alevdi doktora gittik kan testi yaptılar calpol verildi ilaç olarak kanda mikrop çıktı covid olabilir 6. Hastalık olabilir viral enfeksiyonn geçiriyor antiniyotige gerek yok dedi eve gelsi sirkeli su eklem yerlerine koyduk soyduk çocugu zıbınla yatırdık uyurken inledigi için hep aglayarak uyandı gece yarısı düşmeye başladı sonra çıkmadı çok şükür öksürük başladı tekrar gittik doktora 3 hafta normal öksürmesi dedi