Mihranimmm Bussrraa sag olun içimi rahatlattiniz anladınız degil mi dedigimi gozleri hafif kısiyor kaslari falan indiriyor asagi bizim basimiz ağırdiginda yaparız ya oyle bir şey. Aynisi degil mi dediğiniz
Bussrraa Mihranimmm yani böyle gözüne bi şey batmış gibi bi tuhaf yapıyodu. Ama endişelenmenizi çok iyi anlıyorum huysuzluk vs başka bi şeyi yoksa bi süre takip edin bakalım unutur belki
Mihranimmm Kavinsmom öyle tabii devam ederse götürürüm ama yine de fikirlerinizi almak benim için önemli
Parsannesi Mihranimmm oğlum 9 ayına 10 gün falan kaldı 10 gündür yapıyor öyle yüzünü buruşturuyor gözlerini kısıyor hatta çirkin mi oldun sen diyorum üfleyerek yapıyor oyun gibi bence yeni bir keşif çok önemsemeyin ya ☺️