Hatice_R bizde 3,5 aylığız arada bizde sizinki gibi oluyor şuan sıçrama haftasındayız epey bi huysuzuz ve uykusuz çok normal 20. Haftasında sıçrama bitecek ben o durumlarda gazını alıyorum gazı yoksa ayakta yürüyerek emziriyorum hafif hafif zıplıyorum öyle emiyor rahatlıyor pilates topunuz varsa onun üzerine oturarak da yapabilirsiniz