Iki geceler kızlar. 4 buçuk aylık kızım var. 2 aylıkken çok aglamasindan dolayı doktora götürmüştüm. Idrar yolu enfeksiyonu cıktı ve ultrasonda sağ böbrekte hafif belirginlesme. Ağlaması ilaç ve igne kullanmamıza rağmen geçmedi şimdi başka bir ilaca başlayacağız. Yarın tekrar ultrason çekilecek. Doktor önemli bisey olmadığını kendi kendine geçeceğini söyledi ama ben çok tedirginim başına gelen varmı lütfen yazın 😢