Begumseda Merhaba arkadaşlarr doktor bebeğime bu mamayı yazdı aranızda kullanan varmı bebeğim yemedi nasıl yedirebilirim tavsiyeniz varmı?
Cnmsda Starbucks tarzı esans kullanmayı öneriyorlar. Vanilya gibi. Muz aroması gibi. Başta az içiyorlar ne yazıkki tafı ve kokusu çok kötü. Ama alışınca normal mama gibi içiyorlar.