2prensannesidilek öncelikle mama karşıtı asla değilim çünkü ilk kızım sadece mama ile büyüdü. Şimdi çok şükür 4 aydır bebeğimi emzirebiliyorum. Merak ettiğim şey şu. Sütün yetmediği nasıl anlaşılıyor. Zaman zamam özellikle çok yorgun ve stresliysem bende az mı acaba? Kaygısına düşebiliyırum. Ama sonra doktor bir görsün kilosu bakalım ne kadar olmuş, yetmezse uyumaz, sürekli huzursuz olur diye diye kendimi sakinleştiriyorum. Aslında ne güzel 4 ay emzirmişsiniz acaba bu şekilde düşünüp biraz daha sabretseniz. Ek Gıda dönemine de 2 ayımız kaldı zaten.