pogcayanakannesi Kimileri kusmasi lazım diyor kimisi sütün yarıyor demekki iyi diyor ben anlamadim normal mı değil mi ? Kusmamasi iyi degil mi. Bence iyi demekki rahatsiz olmuyor ki kusmuyor
ikipasa_annesi pogcayanakannesi oğlum iki aylık hiç kusmadı ama sürekli burnu tıkalı kusamadığı için burnunu tıkıyor olabilir demişti
Sarikuzumalp pogcayanakannesi ayyy o birileri zaten hep bişey der. Kussa sütün bozuk kusuyor der, kusmasa doymuyor sütün fazla olsa kusardı der. Benim bebeğimde kusmazdı çok.
Aseloykununannesi pogcayanakannesi benim kızımda 10 günlük kusuyor herkes farklı birşey diyor ama bebek bu kusar kusmaz yani doğal birşey çoğu çocuk kusuyor çoğu çocuk kusmuyor olabilir.
Aseloykununannesi pogcayanakannesi ben bugün burun aspiratörü aldım yavaşca çektik ilk deniz suyu sıktık tabi kaç günlük bebeğiniz eczaneye nasıl kullanacağınızı sorun sölüyorlar
Fatosveaselbebek pogcayanakannesi ayy o birileri hep çıkar canim onların gözü çıkmasın emi gayet normal cisini yapıyorsa sidik oldun diğeri olsun snr kg alıyorsa gayet normal hee bebek kusucak diye bisey yok kizim hiç kusmadı gayet kilolu sağlıklıydı mahsalalh oglum az bisey bile emse gazıyla beraber artıyor kardeşler bile birbirine benzemiyor yanı
bossbabysmom pogcayanakannesi benm.11 aylk cok nadir kusar neden kusmasi iyi olsun ki cok sacma.. cok kucukken de kusmuyordu hc oyle kustgnu blmem
Mrv-_- pogcayanakannesi kardeşim 1 kere bile kusmadı bebekken; yeğenim her yemekten sonra istisnasız kusardı.. ikisi de koca adam oldu çok şükür bi sıkıntıları da yok.. ikisi de sadece anne sütüyle beslendi; takmayın boş konuşma hepsi.
Ada2020 pogcayanakannesi etrafa bakma sen yine bilmiş bilmiş konuşuyorlar lohusaya 😅Kafanı kurcalıyorlar istwmesende inanmasanda. Benim bebeğim 9 aya yaklaştı maşallah hala kusmadı. hatta çok güzel birşey yani kusmaması 😍Takılma o kadar bu konuya ğ
turansmom pogcayanakannesi Benimki kusuyor 2 aylık canım genelde burnu tıkalı olduğu icin genzine akıyor o yüzden kusuyor ama yada süt fazlasını cıkarıyor. Burnunu güzelce temizlediğimizde hic kusmuyor mesela.Dinleme herkesi her bebek kusmazsa sağlıklı yada sağlıksız diyemeyiz demisti doktorum
Gugukkkkkk pogcayanakannesi benimki 3 buçuk aylık doğduğu günden beri kusuyor bana da yarıyor sütün o yüzden kusuyor diyorlar da Çok saçma herkes bir şey söylüyor ya keşke kusmasaydı bebeğim günde kaç kıyafet değiştiriyoruz hem o hem ben burnumda hep kusmuk kokusu🤭