Selam,
17 aylık bir kızım var, son 3 gecedir 01:30 civarı uyanıyor ve sabahlıyoruz. Önce acıkıyor diye düşünüp yemek teklif ettim ama yemiyor. Köpek dişleri çıkıyor, onlar zorluyor evet ama doktoru bu süreçte ağrısını hafifletmek adına her akşam uyutmadan calpol vermemi söyledi. Bunu da uyguluyorum. Çocuk alarm kurmuş gibi aynı saatte uyanıyor uykusu bitmiş şekilde. Oyunlar oynuyor, yatakta zıplıyor, bizim de uyumamızı istemiyor. Ben zaten uyuyamıyorum da, babasını da rahat bırakmıyor. Bu sizce atak belirtisi olabilir mi? Uyku muyku kalmadı, perperişanım. Gün içinde de tek uyku yapıyordu bir buçuk saatlik maksimum. Onu da kesti, 10 dakika uyuyor sonra hoop uyanıyor. Nefes almıyoruz o uyuduğunda resmen ama sinek osuruğuna uyanır oldu. Var mıdır bunun bi çaresi? :’)