Mini9 ben anaokulu öğretmeniyim . Bir bakıcı ile evde tek kalmasındansa kreş ortamında kendi akranları ile hem beceri kazanıp hem vakit geçirmesi daha mantıklı . Fakat verdiğiniz yerde sınıfın çok kalabalık olmamasına , çocuğunuzun öz bakımlarının zamanında gerçekleştirilmesine özen gösterin . Verdiğiniz sınıfta mutlaka birden fazla Öğretmen olsun . Çünkü daha minnaklar bir Öğretmen birden fazla çocuğa yetişmekte güçlük çekebilir. 4 yaş altında sınıfta tek öğretmen olması sıkıntılı