Atlscn Kızlar merhaba boğazlarımda batma şişlik ve burun akıntım var kendi yöntemlerimle hafifletmeye çalıştım ama yarım doktora gidicem bu esnadada emzirmeye devam ediyorum kuzuma da bulaşırsa ne yaparım aklımı kaçırıcam....
Tazeannecik Atlscn önce kıızm Bira üşüttü sonra ben ağır grip oldum benden ona tekrar bulaşmadı.anneme gittim kalmaya. Emzirmedılında neredeyse almadım hiç kucağıma. Emzirirken de maske kullandım hep.
Tazeannecik Atlscn birde doktor bana içevilecwğim antibiyotik verdi. Bebeğinin uyuma saatlerinde içmeye çalıs ona göre ayarla dedi. Sizde gidin belki verir size de. Birde odada kaynar suyun içine viks atın. Biz bebek viksi atmıştık.
MasalEceninAnnesi Çok yakın temasa geçmeyin emzirmeyle bulaşmazmış bizim doktorumuz öyle söyledi sütünüz zaten ona antibiyotik, geçmiş olsun 💐
deleted2310 Atlscn sütten geçmez canım korkma ben iki defa oldum bulaşmadı çok şükür maske tak nefesini verme yeter