Ek gıdaya geçtiğimizden beri aynı çok iştahsız ağzında bekletiyor tükürüyor zorla yedirdikçe daha da beter oldu önceden öyle böyle kaldırıyordum tv telefon derken artık ustalaştı sadece emmek istiyor doktorumuz da genetiktir diyor kan b12 onlara da baktırdık b12 takviyesi alıyor. Ben bittim psikolojim yerlerde o yemedikçe ben çöküyorum var mı çözüm bulabilen tavsiyesi olan? Ne zamana kadar sürer acaba düşünmekten yoruldum gerçekten:( Teşekkürler şimdiden