Gzdmnl Amin cok tesekkür ederim Allah razı olsun dualariniz guzel dilekleriniz için. Rabbim şafii isminin hürmetine bütün yavrularimiza sifa versin İnşallah. Evet kalbindeki deliği ilk cocuk doktorumuz farketti masum üfürüm var dedi çocuk kardiyolojiye goturun dedi bulundugum şehirde arastirma hastanesine ucretli profesore goturdum hicbir aciklama yapmadi kalbinde delik var 1 aylikken kontrole gel dedi e anladik delik varda neyin nesi ? Ben de tatmin olmadim ve kocaeli umuttepe arastirma hastanesine goturdum orada kendim daha once ameliyat oldugum icin oranin doktorlarini seviyorum ilgililer gereken açıklamayi yaptilar aslinda kizimin kalbindeki deliğin oldugu yerdeki delikler genellikle ilaç tedavisi yada ameliyat vs olmadan kapanmazmış ama bazen sınırlari zorlayip nadiren de olsa kapatma ihtimali varmis Rabbime şükür ki 2 aydır kilo alimi gelişimi vs iyi olduğu için doktorumuz henüz ilac bile baslamak istemedi sadece takip ediyor 4 aylikken tekrar gidecegiz İnşallah 🌸