Tnshmszynp benm kızım hic emeklemedi hic sıralamadı bile desem yeridir yürüme korkusundan sırtını bile yaslamiyordu koltuga asla ve asla elini bıraktırmadı bize elinden tutunca geziyordu ama biraz gevseltiyim yada kendi boy seviyeme gelip normal tutayım hemen oturuyordu hatta evde bi kaç böyle canıma tak ettigi dönemlerde zorla elini bırakıp yürüsün istyrdum yavrum elini bırakınca kulaklarını kapatıp deli gbi ağlayıp oturuyordu orda çok hata yapmışım 😪 ben etraf baskısına çok uzulenlerdenim çok çıkartırım disari sürekli aa yurumuyormu hala tembel teneke şöyle böyle ne kadr üzülüyordum anlatamam adaklar aradım hep korktum hic yuruyemicek sandım ünlü fizyoterapislere yazdm durumunu instagram hep fizik tedavi uzmanından yardim almanız gerekiyor dediler onlar dedikce daha kahroldum zaten hep kontrole götürdüğüm kendi doktorumuz vardı 18 ayda tekrr götürdüm refleks testlerini yaptı hepsi normal çıktı kan değerlerine hastalıklara baktrdık tekrr bebeklerde tiroid hastalığı olabiliyormuş buda bazı durumları das geç yapmalarını sağlıyormuş kayinvalidemle de olunca onu yaptırdık oda ckmadi doktorumuz tamamen korkudan kaynaklı olduğunu söyledi 19 ay 10 günlükken birden evde oyun oynuyorduk Esim de yerde yastikla yatıyordu birden kalktı 2 adım atıp yastığa gitti öyle öyle derken eşimle daha uzaklaşarak oyunca cevirdik yastığı gördükçe yürüdü sonra odanın bir ucundan bir ucuna geçtik baktık gidiyor yastığa sonra kendi de yurudugunun farkına vardı bian da sanki aylardır yürüyormuş gbi evde gezmeye başladı 🤭