Gokcem_esra Kızlar 10 ay 10 günlük bir bebeğim var 2 aylık kontrolünde kalbinde 6 mm asd olduğunu öğrendim sonrasında 6.ayında tekrar kontrole gittik genişleme olmamış ama kapanmada yoktu 6 mm olarak kalmış şimdi yine kontrolümüz var ve ben düşünmekten kafayı yedim artık bu durumu yaşayıp iyileşen var mı lütfen yardımcı olun bu arada 10 aylık kilosu 9400 ve gelişimi iyi diyor doktoru …
Tomris4646 Gokcem_esra canım bizim doğduğunda vardı 6 aylıkken kapanmıştı 1 yaşa kadarkapanır diyorlar doktorlar ama sürekli kontrole gitmekte fayda var dua et bol bol annesi gelişimi iyiyse kapanır inşallah 🙏
Gulra Gokcem_esra bebeğim 9 aylık kilosu 8.5 . Kalbinde 6 mm asd var. Sizin kapandı mı? Birde bebeğim hızlı nfes alıp veriyor sizinde öyle mi?
Tomris4646 Gokcem_esra İnan ki hatırlamıyorum ama ne hissettiğini çok iyi anlıyorum biz de yaşadığımız için hepsi geçiyor sabret
Babyy35 Merhaba, benim de bebeğimde 5-6mm çapında asd çıktı, aradan epey zaman geçmiş sizin bebeginizin kapandı mı acaba?