Dtggtd sadece 1 buçuk ay kullanabildim aşırı harektiydi bebeğim sürekli kaydırıyordu kendini tekmeleye tekmeleye gece yatırıyordum düzgünce bi uyanıyodum reflü yatağının altına inmiş bende düz zemine yatırdım sırtına yanına ystık koydumki dönmesin yat yatsın diye ama gene dönüyordu bende çareyi benim yanıma yatırmakta buldum yanıma yatırıyorum yan şekilde arkasına destek yapıyorum elimden tutup koynumda uyuyor dönmedrn hiç şuan sağlıcakla 3 buçuk ayı doldu şükür kusmasıda yok artık salyası var sürekli akıyor köpürtüyor tükürüyor üstü sürekli ıslanıyor