İştah ve konuşma eksikliği var kızımda telefon izlettiğim için olduğunu düşünüyorum 22 aylık oldu. Birde 3 aylık kızım var. Telefonu vermem tamam olur ama 3 aylık bebeğimle ilgilenmekten ona fırsat olmuyor ne yapacağım öneri verir misiniz. Yani emzirirken falan üstüme geliyor oyalamak için öneriniz var mı?telefonu saklasam ağlar ne yapıcam ben?