Oykummm17 Bu konuda ne düşünüyorsunuz yan etkisi koruyuculuğu nasıldır memnun kalan yada kalmayan var mı 🙄 birde ağrılı bir işlem mi?
Mom62636362 Oykummm17 taktıralı birkaç gün oldu o yüzden henüz deneyimimi paylaşamam ama işlem biraz ağrılı fakat kısa sürüyor. Sadece kendini fazla kasmaman gerekiyor. Sanırım normal doğum yapanlar için daha kolaymış.. İlk birkaç saat adetinin ilk günü gibi ağrı yapıyor sonra varlığını bile unutuyorsun
Zerr Oykummm17 Ben de akıntı fazlalığı yapıyor.. hiç geçmiyor, hep akıntım var 😏 ama en güvenli diye çıkarttırmadım
kumsalin_annesi Oykummm17 Ben 1 ay önce taktırdım hormonsuz yani bakırlı.Fakat geçen gün kontrole gittim ve spiral yerinden çıkmış doktorum yine düşer dedi.Verdiğim 600 tl ye acıdım o an 🤦🏻♀️Şimdi 1 aylık iğne kullanacağım🙄Bu arada hormonsuz adetin düzenli ise takılıyor.Eğer düzensiz ise hormonlu spiral taktırman gerekiyor☺️
Oykummm17 Mom62636362 sağlık ocağında oluyor mu bu işlem peki öyle bişey duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum birde hormonlu ve hormonsuz olanı varmış neye göre oluyor o
Mavibattaniye Puki bi kac hafta once taktirdim ama gormusken yazinizi sorayim kahverengi lekelenme oldu adet oncesi sizde de oldu mu bir de adet daha mi az ya da cok oldunu hormonsuz ria kullaniyorum
Oykummm17 Puki Çok iyimiş gerçekten 😍 peki ne kadar sürede bir değişmesi lazım kontrole gitmek gerekiyor mu?
Poyrazzzmom kumsalin_annesi 600 mü? 😱😨😨 ben Özel hastane de bakır olanından hatta 10 yıllık korumalıyı 150 tl ye taktırdım..
Oykummm17 kumsalin_annesi aaa çıkma durumu var mı e ya hamile kalırsak hii korktum şimdi bak 🙄 bide ücretsiz takıyorlar diye biliyordum ben ama
idil1990 Oykummm17 cok rahat. Takarken bi kac dk bi agri dayanilmicak bisey yok. Taktiktan sonra adet agrisi gibi kasiklari agriyor insanin. Sonra varligini unutuyorsun. Cok rahat benim vicudum kabul etmedi. Uc kere taktirdim. Ucundede kaydi.
Oykummm17 idil1990 kayma durumu çok riskli o zman yaa e nası güvenicez buna biz 🤔 kaydığı nası anlaşılıyo?
Puki Mavibattaniye evet lekelenme oldu ¾ gün en fazla sürmüştür . Benim adeti etkilemedi . 4 gün adetse 4 gün sürüyor .
idil1990 Mavibattaniye esim biseyin deydigini soyledi. Birde ilk takildiginda kontrole sksk cagiriyorlar. Kaymismi die bakmak icin. Ben zaten tam oturmadan korunmaya devam ediyordum. Bi turlu kullanamadim. Tekrar denicem.
AylinYalin ben 7. ayda taktirdim.(bakir spiral) taktirirken biraz aciyor bide sonrasinda tek 5 dakika agrim oldu sonrada unutum. bendeki tek yan etkiside adet kanamamin fazla olmasi. en güzel yanida artik adet sancisi cekmiyorum cok sukur
Mom62636362 Oykummm17 ben sağlık ocağında taktırdım ria spiraller var ya onlardan, doktora sorduğumda hormonluyu doktor takabilir sadece demişti.
idil1990 Oykummm17 esim bisey deydigini soyledi. Taktiktan sinra kontrole cagiriyorlar zaten orda kaymismi die bakiyorlar. Tmm tuttu dediklerinde kaymiyormus.