Bugün mahkeme kağıdı geldi . Duruşma tarihi belli olmuş. Bundan sonrası süreçte neler oluyor tecrübeli olan arkadaşlar yazabilir mi? Avukat tutmadık zorunlu değiliz. Birde kağıtta bebeğin çevrede hangi isimle çağırıldığına tesbiti edilmesi kolluk görevlerince diyor. Gelip soracaklar mı ? Ne mana…