Melegim0101 bitkisel deniyor ama değil. Bu çaylardan birinin ofisinde çalıştım. Hepsi yalan dolan. İç organlara birden zarar veriyor. İki tanıdığım var astım hastası oldular. Bir de emziriyormuş. Hep bebeğe de geçiyor. Yapmayın etmeyin hem canınıza hem paranıza yazık