Liva-Seyma merhaba🌸 benim bebeğim de çok gazlı bi bebek. Ben erken doğum yaptığım için anne sütü veremedim. Mamayla devam ediyoruz. Mamalar genelde gaz yapıyor ve her mama her çocuğa iyi gelmiyor. Çok övülen bi mama brnim bebeğimi kabız yaptı mesela. Mamayı değiştirebilirsiniz. Doktorum probiyotiği bittikçe değiştir hep aynısını kullanma demişti bana. Önce maflor kullandık, şimdi başka bi markaya geçtik. Kiraz cekirdeği kullanıyorum, ısıtıp karnına ve ayaklarının altına koyuyorum. Poposuna zeytinyağı sürüyorum. Karnına masaj yapıyorum o da rahatlatıyor. Banyo yaptırmak da iyi geliyor. Aklıma gelenler bunlar🌸 inşallh bi an önce gaz sıkıntıları biter🙏🏻