Livaninannesi eğer anne sütü sarılığı yoksa bence çok telaş edilecek bir durum yok. 17 18 sınır çünkü arkadaşımın bebeği 17 oldu doktor bir gün eve gönderdi ya emzir ya mama takviye et yarın düşmüş olmazsa alırım ışık tedavisine dedi düşmüştü de kurtuldular şükür. Genelde dediğim gibi anne sütü sarılığı yoksa 5. Gün-de ve 7. Günlerde en pik yaptığı yükseldiği zamandır eğer o zamanlarda emzirme iyiyse ya da mama ile destek verildiyse geçiyor kolayca. Bir gün falan mama versin. Sarılık derecesinin ilerisini benim burda baya yaşlı bir doktorum var o bana söyle anlattı göğüs evine işaret parmağınla basitirp çizgi çek sarı çizgi oluyorsa o yer sarılık vardır beslenmesine dikkat et dedi. Tahmini bir kaç gün içinde düşer bence ama kan uyuşmazlığı gibi bir Durum falan varsa bi doktora gitsin sorsun çünkü kan uyusmazluhinda sarılık ağır geçiyor.