Emelinda Arkadaşlar doğumumu Ankara Güven Hastanesinde yapacağım. Şimdilik her şeyinden memnunum. Normal düşünüyorum her şey yolunda giderse. İçinde duşu bulunan ldr odası dedikleri bir odada karşılamayı düşünüyorum sancılarımı da. Burada daha önce doğum yapmış olan var mı? Memnun kaldınız mı? Ya da tavsiyeleriniz nedir giderken ne konuda hazırlıklı olmak gerek?
Joipt Emelinda yani o kadar pahalı bir hastane ki aradığınızı biraz zor bulabilirsiniz bu platformda :)
Lokma Emelinda içiniz rahat olsun. Hem kadın doğum hem yenidoğan ekibi işinin ehli kişilerden oluşuyor. Kardeşim orada doğum yaptı. Çok memnun kaldı. Benim doktorum üniversite hastanesindeydi o yüzden oraya gitmedim ama bebeğimin takipleri için bende güven ı tercih ediyorum
Fsule Emelinda guveni bilmem ama ben dr esra cabuk comerttrn dogum paketi alip akay hastanesinde dogum yaptim doktoruma zaten diyecek yok ekipte harikaydi hizmet hemsireler vs.. bebegim premature yogun bakimdaydi hemsirelerin hakkini odeyemem asla
Habis07 Emelinda Guvende yapan ve memnun olan cok ben medicana da yaptım hemsireler ve personel iannılmaz kotuydu doktprum cok iyiydi
Emelinda Joipt illa ki vardır, biz neler gördük bu forumda😅 bir de sigortası karşılayan falan olabilir benim gibi
Lokma Emelinda evet 1 ay once yaptı doğumu. Ebe, hemşire, anne danışmanları çok güler yüzlü ve anlayisliydilar. Çok yardımcı oldular, kardeşim ağlayarak girdi gülerek çıktı 😂
Emelinda Lokma bir de normal mi oldu doğumu, sancı çekerken rahatlatmak için ne imkanlar varmış hastanede bilginiz var mı?
Lokma Emelinda normal oldu. Hastaneye gittiginde acikligi varmis zaten. Epidural taktilar. Aslında çok sancı cekmedi. İlk doğumu olduğu için panik yaptı biraz o kadar
Emelinda Lokma benim gibi🙈 35. haftamdayım ama şimdiden panik oluyorum, düşünmemeye çalışıyorum o yüzden
Emelinda Fsule tamamen şans işi doktor ve hastane seçimi, yaşamadan belli olmuyor pişmanlık yaşayan da çok Allah razı olsun diye ayrılan da, ne güzel çok sevindim sizin adınıza sağ salim kurtulmuşsunuz, bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah 🙏
Fsule Emelinda kesinlikle oyle tabi ama doktor secimi cok önmli hastane secimindede bebek yogun bakim ve yenidogan ekibi cok onemli allahim saglikla dogum yapmayı nasip etsin... tesekur ederim