Akşam olmasından korkar oldum daha önce de post açmıştım 19 aylık kızım akşam uykularına inanılmaz direniyor salya sümük ağlıyor. 9 da uyuyan çocuk artık asla uyumuyor. En erken 9.45. Bugün 9.10 da götürdük yatağa 10.10 da ağlama krizinden ötürü mecburen geri çıkardık. Daha yeni uyudu. Yazın hadi yatağa deyince benden önce koşuyordu. Tüm gün park bahçe gezme temiz hava vs yoruluyordu sanırım. Şimdi hep evdeyiz. Ne yapsam gerçekten bir dakika kalmıyor bize artık. Onu geçtim 11 de uyur mu bir çocuk? 😢 Ev tipi yorulma arıyorum 😬