Merhaba anneler. Bebeğim 4 ay 7 günlük. Doğduğu günden beri ayakları serbest olup sadece kollarını kundak yapıyorum. Kundağı artık bırakmak istiyorum ama bebeğime bunu yapmadığım da uyutamıyorum. Uykusu geldiği için sürekli ellerini gözüne götürüyor. Kundak yaptığım an uyuyor. Nasıl bırakabilirim ? Önerisi olan var mı ?