3 4 haftalık hamileyim. Hafif agrım ve pembe akıntım vardı acile gittim kan idrar alındı idrarda kan ve iltihap cıktı, kan ise yükselmıs en son 100 Dü 393 olmus. Düşük olsa belii olur muydu ilk hamılelıgım çok korkuyorum akıl verin.
Yarında uzmana gideceğiz. 😑