ozgelin Normalde KKK yani kızamık kızamıkçık kabakulak aşısı 1 yaş ve ardından ilkokul 1. sınjfta 2. dozu yapılırdı.
Pandemi sürecinde ülkemizde aşı kalmadı yurtdısından tr ye vermediler
bu tüzden aşı kalmayınca saglk bakanlıgı takvimi değiştirdi
bu aşıyı 9. aya aldı
Artık 9. aya vuruluyor
- ayda da su çiçeği aşısı oluyor.
Biz yaptırdık 9 da ne ateş ne huysuzluk hiç bişey olmadı, özelde gittiğimz doktor da saglık ocağı da yaptırın dedi aradılar.
Hemşire aşıya gelmeden 3 gün boyunca yumurtanın beyazını deneyin bir nohut büyüklüğünde her gün dedi
denedk alerji vs cıkmadı.
Tek dikkat edilen şey buydu