Merhaba
bebeğim 3 aylık bir süredir pamukçuk geçirmeye çalışıyorum ama olmuyor doktora danıştım önemli olmadığını evde karbonatlı su ile devam etmeni önerdi sizde okuduysa neler yaptınız ne kadar sürdü . Benim kızım meme ucum yara olmultu silikon başlık ile emzirdim ondan olurmu diye düşünüyorum ha birde göğsüm iyileşti ama kızım artık silikonsuz emmiyor bunu yaşadınız mı hiç 😒 tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏