Crnkalben Hanım kızım 20 aylık bu yataktan almayı düşünüyorum kullanan var mı şuan incelediğime göre en uygun e bebek alan memnun olan var mı ya da önereceği başka yer var mı bursa da oturuyorum
Deletedmom9 Crnkalben Ben aldım oğluma e bebekten değil ama n11den 1 seneye yakındır kullanıyor oğlum gayet memnunum.
Snmtt Crnkalben biz bi yere yaptırmıştık Ankara’da işçiliği çok iyi diyemem ama montessori mantığı çok iyi döne döne uyuyo oğlum. İyi ki almışım dedim👍
AybarsMoms Crnkalben https://www.noktabebeistanbul.com/urun/belis-marley-montessori-bebek-odasi-yatak-uyku-seti-sepet-besik-kampanyali Ben bu oda takımını almıştım canım kurulumu biz yaptık gayette memnunum oda takımına ek olarak traval sistem bebek arabası, sepet beşik, oturma minderi ile takım halinde almıştım ürünlerü gayet kaliteli ve ilgililer baza ve beşiğin uyku seti yatağı içinde hediyeydi
Snmtt prensveprensess 1200dü yanlış hatırlamıyosam ama geçen yıl. yeni.nesil.yatak instagram hesabı ordan bakabilirsiniz