H_A18 OncedenGurme a101 e gelmişti kiwinin 119 liraya almıştım bebeğim için ek gıdada kullanırım diye 2 katli çok pratik ben çok memnunum ama tabi sadece buharda pişiriyor başka bir fonksiyonu yok
OncedenGurme H_A18 blendır kullanmıyorum zaten buharda pişirmesi yeterli. Araştırırken 101 kapıda uygulamasında gördüm ama stok yoktu. Olsa anında alırdım 🙈
Kuroneko OncedenGurme yok portatif buharda pisirici diye geciyor ust uste iki hazneli olanı. Gercekten portatif tek haznesi ve motorunu izmir ankara arasi taşıyıp duruyorum pratik bir sey 😄
OncedenGurme Kuroneko a101e gelmiş 120 liraya kim bilir ne zaman ama tükenmiş. Şu an 500 lira diyor başka sitelerde 😅😅
Kuroneko OncedenGurme anladigim kadariyla türk markası, sinbo gibi orta kalite ürünleri olan bir marka pisirme ozelligi konusunda digerleriyle arasinda fark yok ama uzun süreli kullanima dayanır mı bilmiyorum 2 aydır her gün kullanıyorum su an icin performansinda azalma ya da bozulma olmadı
Angel_45 OncedenGurme bimden kiwi marka aldım canım hem buharda pişirme hemde bıçakları var çok memnunum ben fiyatı uygundu aventa gore
Esans OncedenGurme kiwi baby kullanıyorum. Hem buharda haşlama hem de blendir özelliği var. Çok memnunum. 2 ay önce 190 tl civarina almıştık.
OncedenGurme Esans şu an baya zamlanmış 230 lira filan. İndirim takip etmek lazım sanırım. Bir de ne kadar sürede pişiriyor acaba?
Kuroneko Bng palamut pisirmistim beyaz etlidir o da tavuk gibi 35 dkda pismisti. Kiyma, et ben de denemedim henüz
Kuroneko OncedenGurme en cok brokoli, havuc, patates, brüksel lahanası ve kereviz ve tavuk pisirdim 35 dkya ayarlıyorum hepsi pismis oluyor. Kullanma klavuzunda cogunun dakikasi farkli gosteriyor aslinda ama genelde hepsini birden atarim
Angel_45 OncedenGurme attığınız şeye göre değişir hiç süre tutmadım ben 10 dk 15 dk falan kafama göre yaptim
Feminel Mrv-_- hayır hiç bir problem yaşamadım ama çeşme suyu değil hep hazır su kullandım ben. Kullanım talimatında da o şekilde yazıyor.
Mrv-_- Feminel çok teşekkür ederim, ben de kullanım hatası olduğunu düşünüyorum.. ebebekte kampanya yapmışlar kaçırmayayım 🥳
Mummy00 Avent wasabi kullanıyorum en fazla 20 dk da pişmiş oluyor. Çok pratik kesinlikle. Ben arıtıcıdan su kullanmama ve devamlı temizlememe rağmen hafif paslandı. Birde sebze kıyulan süzgeç var havuç vs leke bıraktı ne ile yıkadıysam geçmedi ama görsellik dışında sorun oluşturmadı