YasemiNYagmur1 Arkadaşlar kızım 5 aylık. Annem kaşık mamadan almış. Sadece mamayla besleniyor kızım. Annem günde 1 veya 2 kere ver dedi ama bilemedim. Var mı kullananınız ??
EgeveAlyaninannesi 14 aylik 5nci aydan itibaren arada bir kullanirim bir zararini gormedim diger kasik mamasinida kullaniyorum
YasemiNYagmur1 EgeveAlyaninannesi Yaa sevindim☺️ Sanırım muhallebi kıvamında oluyor değil mi mama gibi sıvı değil
ufuk0505 YasemiNYagmur1 bende kullanıyorum bazen balkabağı bazen havuç bazen muz ne istersem ekliyorum. Bazende sade veriyorum yoğurtla bile veririm
Zehra-20 YasemiNYagmur1 direk verebilirsiniz. İlk başladığımızda günde bir kez yarısını veriyordum daha sonra günde iki kez yarım yarım veriyorum yani 1 günde 1 şişe bitmiş oluyor her gün vermiyorum
YasemiNYagmur1 ufuk0505 hımm o şekilde karışımlarda yapabiliyoruz yani daha önce hiç kullanmadığım için çok yabancıyım. Teşekkür ederim ☺️ Kaç kere veriyorsunuz günde peki
YasemiNYagmur1 Betul055 biberonla da mı oluyor kıvamı koyu olursa biberonla veremem sanıyordum. Onun ölçüsü nasıl oluyor peki ve kaç kez veriliyor günlük
ufuk0505 YasemiNYagmur1 1 sabah 1 akşam bazen tek öğün veriyorum başka şeylerde tattırdığım için doyumluk değil yani. Mesela sıvı olan şeylerin kıvamını ayarlamak içinde çok iyi
Betul055 denizalbinannesi aventten geçmiyor ama ucuz düz biberon ile hafif kestim ucunu 200 ml 5 ölçek