thelake Ezgiasya sürekli öksürmüyorsa bence hasta degil benim oğlumda öksürüyor ama çok nadir oda burnu tıkalı olduğu içinmiş öyle demişti doktor ateside 36 normalmiş endişelenme bence cnm
Musabveannesi Ikicocukanasiyioldum evet yarın bi doktora götürücez inşallah. Burnunu açtk sipreyle eczaneden de şurup aldık rahatladı biraz daha çok şükür
Ikicocukanasiyioldum Musabveannesi geçmiş tekrardan canım. Soğanı 4e bölüp beşiğinin oraya koyuyorum ben bu durumlar da faydası oluyor burun tıkanıklığına
Ezgiasya Tugbabsra oksuruk ara ara ama devamlı emmesı hastalığından once daha iyi emıyordu sımdı memeyle daha cok savas halinde
Ezgiasya Ikicocukanasiyioldum havayı hastanede yatarak mı aldı kac dakika surdu Allah korusun tum bebeklerı