Ben WMF kullanıyorum ve aşırı memnunum. Keki yapmam maksimum 10 dakika sürüyor. Ben işlerimi yaparken kek bir yandan güzelce çırpılıyor. Kek, pasta, kısır , ekmek hamuru , mantı hamuru aklınıza ne gelirse mikserde yapıyorum. Bence ucuz bir şey almayın. Eğer kasası döküm değilse çok sallanıyor ve ısınıyor.