tuba_305 Merhaba güzel anneler.. Bebeğim 14 aylık ve sürekli telefon istiyor onun korkusundan telefonu elime alamıyorum.. Bunun için bir öneriniz varmı.. yardımınıza ihtiyacım var..şimdiden teşekkürler 🥰☺️
Vinividiviciii tuba_305 Ben veriyorum eline kulağına götürüp alo yapıyor ekrandaki resmimizi yalıyor sonrada attıı diye salonun orta yerine fırlatıyor 😂😂
tuba_305 Mom9 hiçbir zaman eline vermiyrm ama deli gibi telefon istiyor ağlıyor gerçekten çok zor bir durum yorumunuz icin teşekkürler