3 yıllık evliyim eşimle severek 3 sene konuşarak evlendik ailenin 4.geliniyim diğer gelinler hep akraba içlerinden ben dışardan geldim istemediler beni kavgalar çok oldu eşimi çok seviyorum ben gidersem biliyorum ki kimse onu toparlayamaz gönül rahatlığıyla biliyorum onu ayakta tutan ben ve bebeğimiz elinden geldiği kadar karşı tarafı susturmaya çalışıyo gücü yettiği kadar gizli kaçak gelerek geceleri tek kalmayım uykuya bari dalayım diye 1 saat gizli eve gelip gidiyodu. Marketleri var 5 kaynım var hepsi aynı işle meşgul neyse evlendiğim ilk senesi öyle boşluğa düştüm ki çok istedim boşanmayı eşimi sevdiğim için sustum ama elitlerden iftiralar yedim kocamı eve yollamadılar herkes karısının koynunda benim kocam çalıştı ben konuştuğum zaman susturuldum kocamın gözünü korkutmuşlar baskıcı aile eşimin konuşmaya hakkı yok kesinlikle benim bi derdim mi var kocam değil kaynıma dicekmişim diğer gelinler alışmış ama ben yapamadım kavgalar kavgalar aileme gidemedim gittiğim zaman eşime baskı yaptılar beni arayıp huzur bozdurlar neyse 1.sene bitti çocuk için rutin kontrol amaçlı hastaneye gittik eşimin ailesinin tanıdığı doktora kölesi olmuş artık doktor onların eşimde sıkıntı çıktığı için aşılama yada ameliyat dedi doktor yok tutturdular tüp bebek hemen olsun diye haberim yoktu bana ilaçları verdi etti doktor ondan sonra haberim oldu eşim bunalıma girdi çocuğum olmıcak terk ediceksin beni diye korkutmuşlar sesimi çıkarmadım kabul ettim tüp bebeği(Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın bu yolda olanlara Allahım maddi manevi güç versin yüzleri gülsün inşallah) zor süreçlerden geçtim sonunda Allahım kucağımı boş bırakmadı hamile kaldım ilk 3 ay yatma zorundalığın var tuvalet haricinde kalkmıcaksın dedi doktor 3 ay yattım o esnada kaynımlar kaynanamlar tatillere gitmeler gezmeler dolaşmalara gitmeler kimse 3 ay boyunca uğramadı yanıma aramadılar eşimle de sürekli kavga ettik neyse hamileliğin 4. Ayına geldim kaynanam üstüme yürüdü bayramda gitmemişim yasaktı kalkmam nasıl gidicem dedikçe bahane bunlar falan yaptı neler neler doğum yaptım Corono başladı sokağı çıkma yasakları olduğu için gel git yapılmadı çocuğumu kendim büyüttüm ama kavgalar bitmedi aradığım halde aramadın beni diye eşime şikayet etmeler Allahtan eşim takan bi insan değil He der geçer ama ben yapamıyorum beynimi kemiriyo . 5 ay önce taşınacaksın dediler evi taşıdık ev harabe ev yalvardım eşime geçmeyelim buraya istemiyorum diye ama annesini ikna edemedi söz verdi bi gün en güzel evi sana alıcam istediğin gibi yapıcam içini ama sabır dedi tamam dedim 3 ay öncede karşı dairem boşaldı anlaşamadığım eltim(kaynanam ondan çıkmaz onun için o bi tanedir aman iyi olsun bana dokunmayan yılan bin yaşasın misali) yanına taşınıcak dediler o gece eşimle kavga ettik gelmiş kapıdan bizi dinlemiş sen kimsin de öyle dersin abin duyarsa seni döver çocuğu elinden alır atar kapıya diye tehditler etti en sonunda dedim biz anlaşamıyoruz seviyoruz ama anlaşamıyoruz al çocuğunu eşim bunca olaylara karşı kafasını sakinleştirmek için 2 sene boyunca kendisini PUBG ye verdi sinirle bazı şeyler çıktı ağızımdan yatak odasıyla ilgili neyse konu kapandı ben o gece eltimi istemiyorum diye inat etti o evi tutturdu içini bi yenilediler 1 ay tadilatı sürdü gözümün önünde çıktı tartışmalar yine benim evimin kapıları bile kapanmıyo o evi baştan yarattınız neden ayrımcılık yapılıyo diye yedim bitirdim kendimi hep susturuldum neyse geçen hafta kaynanam normalde düzcede oturuyo köye döndü evi fareler basmış herşeyi yemiş temizlik hastasıdır normalde neymiş ben arayıp dememişim geleyim yardıma çocuğum diş çıkarma döneminde gecesi gündüzü yok açıktan üniversite okuyorum sınavlar yaklaştı iki haftadır naptığımı ne uyuduğumu içtiğimi bilmiyorum gitmiş eltimi aramış dedikodumu yapmış o gece konuşulan yatak odasıyla ilgili herşeyi eltime anlatmış , güya bana diğer elitimden çocuğa diye mont gelmiş ben atmışım çöpe onun lafını yapmış, 5-6 tane yedek lambalar vardı geldi aldı onları sonradan benim lamba kesilince evde yedek yok diye dükkandan aldım onun lafını yapmış sağda solda bilerek kırdı artı çöpe diye , neler nelerrr atıcam kapıya onu çocuğun yüzünü bile göremicek diye konuşuyomuş arkamdan kafayı yicem artık söylene söylene beynimi kemirdi düzceye çağırdı ceza vermiş bana bahçedeki taşları taşıcakmışım o lafı cezayı duyunca eşime inat ettim gitmedim insan gibi çağırmak var diye şimdi de telefonlarıma bakmıyo görmezden geliyo surat beş karış . Ben ailemden böyle görmedim hiç , ayak uydurmaya çalışıyorum hep ben suçlu oluyorum kafayı yedim artık öyle surat asıyo tehditler savuruyo ediyo huzur vermiyo benimde huzurum kacıyo hevesim kalmıyo yaşamaya kafayı yicem artık 😟
Eşim takma kafana bişey diyemez yapamaz, dediğini yaptığı an evladıyla tehdit eden evladıysa sınanır ben seni kapıya koymak için almadım , alır çocuğumuzu beraber gideriz dedi ama yapamıyorum beynimde dönüyo sürekli