OlgaArslan RaziyeNu kızım 3 yaşında 9 oldu mu yatar. Oğlum 4ay 23 günlük 9 da uyurdu birkaç gündür 11 i buluyor şuan mesela hala sallıyorum ama uyumuyor nedense
Mervecakal_10 OlgaArslan benim oğlum da 4 ay 4 günlük bir haftadır 12 yi buluyo uyuması ağlıyo uyumadan önce katıla katıla normal de 9 da yatırırdım uyurduk şimdi direniyo galiba çok kötüyüm ya🥶
Ozlmylmz Emirin_Annesi10 benim bebeğimde 2 ay 2 haftalık aynı hatta dün saat 4te anca uyutabildim gaz sıkıntımız çok 🤦🏻♀️ Gündüzde bölük pörçük uyuyo dalmakta güçlük çekiyo
KubrAyhanYigit 2ay 26gunluk 8 de uyuyor genelde en geç 9 Gece 2de kalkar emziririm 4 5gibi de kalkar emziririm bazen 7 bazen 8de uyanmış olur:) Gün içinde de 3 kez uyuturum 10-11 arası, 1-2 arası, 4-5 arası
Prenses-annesi1 RaziyeNu kızım 7 aylık 10da uyuturum sabah 7 8 e kadar uyurdu 1 kere kalkardı emmek için oda emerdi uyurdu ama dişi çıktığından beri 2 saatte 1 kalkıyor ve bu beni çok yoruyor 🥴
Gzd35 Cerenderin bende öyle canım mama+ek gıda gidiyorum yoğurt veriyorum sabahları irmik ıhlamur yumurta sarısı labne püre yapıyorum bugün ilk defa tarhananın tadına baktı şükür yiyor armut verdim elma muz pek vermiyorum kabız eder diye aptamil bizde gaz çok yaptı simillac kullanıyoruz
ryhnz SinemB peki gece kalkmıyomu. benmkide 9 gibi uyuyor ama gece 12 gibi uyanıyor sonra uyumuyor iki saat felan
Emirin_Annesi10 Ozlmylmz benimkinin öyle bi uyku düzeni varki 2de uyyo 4 6 8 de emzirmeye kaldırırm bazen 3 5 7 oluyo. Sonra kakası geliyo ıh ıh diye ıkına ıkına saati 9 ediyoruz ama sürekli elim beşikte kakası yaparsa uyanıyor yapmazsa sallarsam eğer ıhılaya ıhılaya uyuyor bizde de gaz sıkntısı var alttan çıkarp duruyor. Sonra 1 2 saat duruyor huysuzlanıyor ayakta kucakta sekerleme yapıyor. Uyumasa sürekli ağlıyor ama uykuyada hemen geçmiyor saatlerce aykta kucağımda sallıyorm besiğe koyunca uyanıyor hâlâ çözemedim bu sorunu
askdunyam Ozlmylmz biz de aynıyız 2 ay 2 günlük geceleri çok uğraşıyoruz dalsın diye bazen 11-12de dalıyor derin uyuyor bazen 2de 3de dalıyor yarımşar birer saatte bir kalkıyor. Gaz sancısı olsun olmasın uykuya dalmamız çok zor gündüz de şekerleme gibi uykuları genelde kucakta bırakınca uyanıyor
Ozlmylmz Emirin_Annesi10 inan bizi anlatmışsın 12 de mamasını verdim şuan hala sallıyorum Aslında uyudu beşiğine koydum koyduğum saniye uyanır mı çocuk uyandı sağa dön sola dön gaz dolu Zaten kucağıma aldım dedim belki göğsümde uyur oda Yok Pusetine koydum sallıyorum bu saat olmuş hala dalamıyor bıraktığım an gözler açılıyo uyuyunca 2 3 saat uyusa ne ala uyanınca zaten bidaha düzgün uyumaz gündüz desen parça parça büyüdükçe düzen denen birşey kalmadı ne yapsam olmuyo nasıl aşıcaz bilmiyorum
askdunyam Emirin_Annesi10 biz de aynıyız 2 ay 2 günlük . Uykuya dalması çok zor bırakınca uyanıyor çoğu zaman gaz sancısı var ama olmasa da aynı dalamıyor alerji şüphesiyle diyet yapıyorum ama aynı. Uyutmanın formülünü bulsak şahane olacak
Veraveannesi Vay arkadaş düzen var biz saçmalamış durumdayız 4 aylığız sabah 5 6 7 allah ne verdiyse bi 3 4 saat uyuyo sonra kalkiyoruz hop gunaydin 3 saat rahat uyanik kaliyo sonra tekrar uyuyo 2 3 gibi 5 6 gibi kalkiyo sacma sapan sonrasi sabaha kadar oturur 15 dk göz dinlendiriyo gün içide 10 saat anca uyuyo bu nasıl iş
Emirin_Annesi10 Ozlmylmz inan sana yazdıktan sonra bebemin yarım saat önce uyuyacağı tuttu 1.5da 😒 kırk yılın başı ben şokk. Ama bil bakalım noldu bu seferde benm uyku kaçtı. Emzirmeye kaldı 42 dk vay başıma gelenler
Kzyannesi17 Ozlmylmz bizde aynı canım kullanmadığım gaz ilaçları kalmadı ama bi türlü geçmiyor ne gündüz ne de gece uykusu yok